BERITA YANG DITUNGGU-TUNGGU !!!! HUSAM SERTAI AMANAH TIDAK LAMA LAGI????

Teka teki parti mana yang menjadi pilihan bekas Naib Presiden Pas, Husam Musa sebagai wadah penyambungan perjuangannya akan terjawab tidak lama lagi. Husam membayangkan beliau akan mengumumkan parti yang akan disertai itu dalam masa terdekat.

Katanya mungkin orang ramai sudah dapat mengagak parti mana yang akan disertainya. Sebelum ini Adun Salor itu memberi tempoh enam bulan untuk beliau meneliti dan mendapat pandangan orang ramai sebelum beliau membuat pilihan menyertai wadah baharu penerus perjuangan membela rakyat.

Tempoh yang dijanjikan itu sudah pun tamat.Husam menyatakan perkara itu dalam ceramah umum di Tumpat malam tadi. Walaupun beliau tidak menyebut secara beterus terang nama parti itu, tetapi analogi yang beliau kisahkan mengenai pendapat seorang tua mengenai perihal memasak nasi ia sudah boleh diagakkan parti yang akan disertai.

Kemasukan Husam menyertai AMANAH bakal menyaksikan perubahan dalam saf kepimpinan AMANAH Kelantan. Ini kerana Pengerusi AMANAH Kelantan sekarang Dato Wan Rahim Wan Abdullah sudah beberapa kali menyatakan bahawa beliau akan melepaskan jawatannya kepada Husam jika Adun Salor itu menyertai AMANAH. Selain tindakan Husam menyertai AMANAH bakal menyaksikan kemasukan beberapa figura lain yang menanti keputusan beliau yang ditunggu-tunggu ini.

Sumber : Blog MSO 

Comments