UMNO TAK PERNAH UGUT BERI KATA DUA KEPADA SAYA - ANWAR


 

Comments

Anonymous said…
Projek PRU akan datang mulai dikenalpasti dari sekarang " No More Barua DAP@ LeeKwanYew"

Projek ini mesti dimulai dari sekarang... Kempen Projek Lingkupkan legacy PMx perlu dicanang pada rakyat hingga PRU diadakan ... Mulakan sekarang..!!

Projek melingkupkan sesiapa saja dianggap barua barua yang favour dan mesra pada DAP@ LeeKwanYew samada parti kerajaan atau parti pembangkang harus dimulakan sekarang..

Pengundi " No more barua DAP@LeeaKwanYew "

Hanya ada sekor lagi barua DAP@LeeKwanYew yang perlu dilingkupkan menjelang PRU akan datang .. PRU dolu majori setakat 1 ribu aje..!!

Saya ulangggg "sekor jer lagi, sekor jer lagi Barua. DAP@LeeKwanYew yg perlu dilingkupkan terus next PRU iaitu Anwar Bin Ibrahim..!!

Masa PMx nak melingkup jadi PM lepas ni insyallah dia akan tahu nasib dia anak beranak spt Nurul mme jadi gulai pishang lah jawabnya...

Projek yang dah berjaya DIHINA semau mahunya dan terlaksana semasa PRU dolu ini ada lah beberapa ekor contoh yang dah lingkup terus spt

1. Mujahid sokong LGBT dosa peribadi dan lelong harta TH - kekanda melingkup di Parit Buntar
2. Khalid Samat - sokong LGBT gelar Kalit Gereja
3. Wan Azizah - sokong LGBT Melingkup di BTR
4. Nurul Izzah - sokong LGBT lingkup di Matang
5. Pudin Muka Bulan - Jadi Menteri walau melingkup di PRU dolu.
6. Tun Mahathir - melingkup Wang deposit bagi Pulau Batu Putih pada Anak LeeKwanYew
7. Boboi - melingkup sampai bila bila selagi Ada Bulan dan matahari..

Tengoklah nasib si boboi anak barua DAP@ LeeKwanYew yang sudah dibakul sampahkan. Boboi kalah dan hilang deposit.

Lihat barua yang dibakul sampahkan iaitu Tun barua DAP@LeeKwanYew hilang deposit. Nurul di Matang sudah merasa kekalahan memalukan. Tunggu si barua DAP@LeeKwanYew melingkup dari kerusi PMx, maka semua Nasib legacy PMx akan seperti Boboi hilang deposit dimana mana pilihanraya diadakan..!!!

Tunggu yer aksi rakyat lepas AlJub melingkup jadi PM...!! Insyallah Nurul Izzah, Wan Azizah juga hilang deposit. Rafizi pun sama nasib kau tunggu nasib kau hilang deposit nanti...!!

Lepas AlJub melingkup dari PMx insyallah kalau Nurul dan Wan Azizah berbanding dimana mana DUN atau Parliment maka rakyat akan pastikan kesemua legacy barua barua DAP@LeeKwanYew hilang wang deposit seperti melingkupnya dan hilang wang deposit Boboi dan Tun Mahathir Mohamed...!!!

Saya ulannnngg...!!

Mana mana pemimpin yang dikenal pasti ada potensi terkinja kinja Jadi Barua DAP@LeeKwanYew lepas ini orang Melayu Islam akan bangkit dan lingkupkan sepenuhnya...

Jangan 22 tahun 22 Bulan Baru dikenal pasti barua DAP@LeeKwanYew makna kata itu sudah terlambat...!!
Anonymous said…
Sangat bacul Melayu..Mana pemimpin Melayu.!?

Tidak ada sekor pun pemimpin pembangkang atau kerajaan dan Ahli PAS Maupin UMNo ahli Parlimen Melayu mempertahankan Datuk Dr Teo Kok Seong daripada ‘serangan’ Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok di Dewan Rakyat.

https://bebasnews.my/2024/03/09/perkasa-pertahan-pandangan-prof-kok-seong-fakta-dan-berasas/

Selepas beberapa hari masih tidak ada seorang pun pemimpin termasuk daripada Perikatan Nasional (PN) membela Kok Seong selepas didakwa oleh Teresa sebagai rasis dan mahu Felo Majlis Profesor Negara itu disiasat berkaitan satu video di TikTok.

Tidak ada seorang pun ahli Parlimen PN , UMNO terutamanya tampil mempertahankan atau membela Teo sedangkan kita semua tahu itulah kebenarannya.

Adakah kamu Melayu ahli Parlimen PN UMNO blok pembangkang dan merajaan sudah bacul, semua takut kepada kehilangan undi?

https://vt.tiktok.com/ZSFfry3jw/

“Sampai hati kamu semua membiarkan seorang profesor Cina bercakap soal pendidikan Cina, terkontang-kanting seorang diri sedangkan sejarahwan Cina seperti mendiang Prof Tan Sri Dr Khoo Kay Kim dan saya sendiri telah bercakap lama tentang persoalan dan isu besar negara ini,” tegasnya dalam kenyataan.

Bila Melayu Jadi bacul ditanahair sendiri. Jangan harap Zahid Hamidi PKR dan Melayu Kayangan mereka bersekongkol sambil melingkup tanah air ini..!!