GENCATAN SENJATA : PAS JANGAN U-TURN, JANGAN KLUK KLEK

Kenyataan orang nombor dua PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man kita sambut baik. Tapi kita harap tiada u-turn selepas ini. Atau tiadanya kenyataan balas dari Presiden atau Mursyidul Am yang bertentangan dengan hasrat Tuan Ibrahim.

Seperkara lagi, jangan hendaknya kenyataan Tuan Ibrahim sebagai 'test market' untuk melihat reaksi pimpinan PH. Sekarang ini ramai rakyat Malaysia yang sudah sangsi dengan PAS. Jika kenyataan ini hanya test market, maka lebih teruk lagi persepsi rakyat kepada PAS.

PAS perlu ikhlas dan professional dalam hal gencatan senjata ini.

Comments

Unknown said…
Hebat sungguh pengaruh PAS ni.... sebut 'Genjatan senjata' aje terbeliak dan meleleh air liur team Pan, Pkr dan Dap ni..!..Keep It Up PAS..Istiqamah PAS. !!!!PAS berjuang atas nama 'mencari redha Allah!..Bukan kerana puji dan puja manusia...Biar manusia meluat dengan strateji yang berubah-ubah selagimana pertunjuk Allah (AlQuran) dan Sunnah Arrasul sentiasa menjadi pertunjuk jalan yang benar dan berkesan..Biarkan team PH jadi tak tentu hala.....!!
PokAmid said…
Hebat? Atau Perasan hebat?
Walaun buta dn pekak. Parti dah makin tenggelam angkara mr presideng lemah kepimpinan, walaun2 terasa parti mereka hebat. Piiraaah!!!
Malaysiabaru said…
Pas ni mcm si laknat MUAWIYAH lhalifah haram islam yg ke 5 yg curi takhta dari sayidina ali ra pewaris nabi yg sah!!!

Pas dan munafik berpisah tiada... Tikam tikam tikam... Uturn eturn iturn... Janji di capati pas dan Najib sehidup semati!!!