SEMOGA SEMUA MENDAPAT GANJARAN TERBAIK DARI ALLAH

  • Saya cuba utk berlaku kpd diri saya sendiri sebagai anggota jemaah.
  • Saya membaca macam2 dakwaan dan tuduhan kpd pimpinan PAS dlm semua media oleh ahli dan pimpinan PAS sendiri.
  • Saya nak buat cadangan supaya semua tuduhan dan fitnah itu dibuktikan dengan mengemukakan bukti kepada lembaga disiplin.
  • Orang kena tuduh wajib diadili dan diberi peluang membela diri. Selagi mereka tidak dibuktikan bersalah mereka tidak boleh dihukum.
  • Sabarlah wahai yg dituduh dan difitnah. Jika tuduhan dan fitnah itu palsu, mohonlah pada Allah supaya dapat ganjaran terbaik.
  • Juga jangan lupa mohon pada Allah supaya si penuduh dan pemfitnah sama-sama dapat ganjaran terbaik.

Sofi Wahab
Yang Dipertua PAS Kawasan Bukit Katil

Comments

Anonymous said…
saya rasa yang pertama sekali kena buktikan ialah ada orang menuduh UG.Katanya TG presiden nak UG ngan UMNO. inilah antara titik mula perbezaan pendapat yang besar. Minta yang tuduh ada agenda untuk bergabung dengan UMNO ini buktikan adanya mesyuarat atau apajua bentuk gabungan ini. Selepas itu baru pergi yang lain-lain.
komen saya sebelum ini belum lulus terbit lagi nampaknya.