BLOGGER UMNO BIADAP DAN TIADA PERIKEMANUSIAAN

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim kesal terhadap blogger-blogger Umno yang tidak menghormati derita dan kesusahan yang dihadapi oleh ahli keluarga juruterbang MAS Zaharie Ahmad Shah.

Ini kerana katanya, banyak kesimpulan negatif dilemparkan kepada juruterbang MH370 hanya kerana beliau menyokong perjuangan Pakatan Rakyat.

"Sekarang ini heboh dalam blogger Umno salah seorang menantu saya ada pertalian kekeluargaan dengan Zaharie.

"Tetapi cuba untuk kaitkan beliau dan dipolitikkan tidak menghormati hak keluarga dalam keadaan susah ketika ini. Semua orang tidak tahu di mana pesawat itu. Kita hanya berdoa sahaja kerana pelbagai usaha telah dilakukan," katanya dalam sidang media di Parlimen hari ini.

Bagi kami krew mutaligat, blogger Umno bukan sahaja tidak menghormati keluarga kru dan penumpang pesawat MH370 malah blogger-blogger itu biadap dan tidak berperikemanusiaan tanpa segan silu menuduh pilot tersebut dengan tuduhan liar tanpa bukti dan fakta.

Kami menasihat mereka supaya menghentikan segera perbuatan jahat dan biadap tersebut bagi menghormati keluarga semua kru dan penumpang pesawat tersebut.

Comments

Anonymous said…
bangsa umno memang tiada hati perut...seronok menganiaya orang lain, bahagia hatinya mengaibkan sasaorang....,
Unknown said…
Blogger umno no bukan ada hati perut. Kalau musibah timpa mereka macam papagomo tu puntak sedar diri.... apatah lagi blogger yg tak pernah kena musibah.... asyik dok dapat bayaran shj.