NALA-KURAP-PAN CALON BN PRK KAJANG?

BN nampaknya terkial-kial mencari calon sesuai untuk bertanding pada PRK Kajang Mac ini. Ini kerana mereka tidak yakin bakal-bakal calon yang ada mampu memberikan saingan sengit kepada calon PKR Anwar Ibrahim yang awal-awal lagi dinamakan oleh PKR. 

Kalau susah sangat untuk mencari calon sesuai maka biarkan lah Anwar menang percuma. Sekurang-kurang jutaan ringgit duit rakyat dapat diselamatkan kerana SPR tidak perlu mengeluarkan belanja untuke menguruskan PRK ini. Masa kita semua pun tidak terbuang.

Blog ini ingin mengingatkan BN bahawa ada calon yang paling hebat dan sesuai untuk menentang Anwar . Beliau ialah Nala-KURAP-pan rakan lama Anwar. Beliau mungkin dapat mengalahkan Anwar, belum cuba belum tahu. Beliau ini hebat sehingga berjaya memperdayakan Najib dan  Umno/BN  dan akhirnya dilantik menjadi Senator, hebat kan.

Kelmarin, Nallakaruppan yang juga Ahli Dewan Negara menawarkan diri bertanding menjadi calon Barisan Nasional (BN) bagi menentang Anwar dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang.
Bagi membolehkan kedua-dua belah pihak memberikan tumpuan kepada pertarungan di DUN Kajang, Nallakaruppan menyatakan kesediaannya melepaskan kedudukan sebagai Ahli Dewan Negara manakala Anwar dicabar meletakkan jawatan Ahli Parlimen Permatang Pauh.



Comments