NAJIB JANGAN LETAK JAWATAN, KAMI TAK RELA

Kita semua berharap Perdana Menteri, Ah Jib Gor tidak meletakkan jawatan beliau dengan mudah walaupun dilaporkan sedang menerima asakan bertubi-tubi dari mantan Memanda Menteri Perdana Apa Nama. Sebagai rakyat kita tidak rela beliau berundur sebelum masa yang ditetapkan iaitu selepas PRU 14 nanti. Jangan tiru macam Memanda Menteri Perdana Apa Nama dan Memanda Menteri Perdana Tingkat 4. PR mahu mengambilalih tampuk pemerintahan dari Menteri Perdana yang menang pilihanraya bukan yang dapat Free macam Memanda Perdana Menteri Ah Jib Gor dapat dari Tingkat 4 dahulu.

Memanda Menteri Perdana mesti tabah dan cekal untuk bertahan dari serangan hendap dan serangan anak jantan dari Apa Nama. Kak RM sudah tentu akan pertahan Ah Jib sampai ke sanggul yang terakhir. Jangan bimbang. Pemuka-pemuka Ah Jib pun mesti kuatkan semangat jangan mudah putus asa dan rebah. Kamu semua ada jentera, ada wang dan yang paling hebat ada Kak RM sumber inspirasi rakyat Malaysia dan wanita seluruh dunia lagiiiiiiiiii.

Datanglah sesiapa pun yang mengkritik samada Kadiaq ka, Daim ka, Ku Li ka, Apa Nama ka siapa-siapa pun jangan takut dan gelabah...........

Comments