AKU PERGI LUAR NEGERI BUKAN MAIN-MAIN TAU ......

Dia bukan makan angin atau suka-suka. Dia buat kerja untuk negara. Sumbangan dia bukan sedikit. Menteri pun tak boleh buat kerja macam dia. 

Jadi jangan persoalkan dia guna jet kerajaan. Jangan samakan dia dengan isteri PM yang dulu-dulu. Mereka tidak sehebat dia.

Mungkin itu yang agaknya hujah dan kata-kata pembo....k Kak Mah.

Isteri Perdana Menteri Rosmah Mansor menjelaskan, lawatan kontroversinya menggunakan jet yang ditanggung kerajaan ke Qatar merupakan lawatan kerja, "bukan suka-suka" dan mengikut prosedur.

Tenang menjawab kontroversi itu, beliau dilapor berkata, beliau antaranya berkongsi tentang kejayaan wanita Malaysia yang menjadi kebanggaan semua rakyat negara ini," lapor Malaysia Gazette.

"Tak sangka pula dalam kita berbangga dengan khalayak antarabangsa tentang negara kita rupanya ada pihak yang tidak berpuas hati.

"Masyarakat antarabangsa bersungguh-sungguh memberi penghormatan kepada Malaysia tetapi rakyat kita sentiasa memandang negatif apa yang saya buat," beliau dipetik sebagai berkata kepada portal itu kelmarin.

Di Qatar, isteri perdana menteri antaranya diberi penghormatan menyampaikan ucap utama bertajuk "The Empowerment of Malaysia Women" dan juga dikurniakan anugerah, lapor Malaysia Gazette lagi.

mkini.

Comments