MESIR : DR BALTAJI DAN DR ESSAM RAYYAN JUGA DITANGKAP

Medan Rubu'ah sudah dibawah polis.Ribuan ditangkap termasuk Dr Baltaji dan Dr Esam Rayyan. Hospital yang menempatkan ribuan mayat dibakar. 

Kemenangan si pengecut yang hanya berani perangi rakyat tanpa senjata. Ketika berlawan dengan Israel mereka kecut. Ikhwan ke depan dan hampir menang pada 1948. Mereka kecut. Kita penuh yakin, Mesir adalah pemula kepada terkuburnya Israel dan Amerika. 

Mereka hendakkan sangat rakyat bangkit dengan senjata. Kalau jalannya persenjataan, bukan sekadar Sisi tetapi mereka boleh menyeberang terus ke Palestin memerangi Israel. Mereka boleh menghuru harakan Terusan Suez yang akan mengakibatkan satu dunia kacau bilau.

~ FB Nassaie Ismail

Comments

Putra IJ80 said…
Jika mereka menyeberang terus ke Palestin memerangi Israel. Mereka boleh menghuru harakan Terusan Suez ...Amerika akan meminta PBB campur tangan...begitu gek jika mereka cuba mengoyahkan Israel...

Satu Dunia akan menyalahkan mereka...dan akan bersatu menghapuskan pejuang Islam.yg.akhir nya..akan menanggung kerugian kematian dan kekalahan yg memeritka rakyat Mesir sendiri...

Tidak ada jalan Kemenagan...melainkan Kematian...yg akan jadi lipatan sejarah....