AL AQSA DIRAMPAS YAHUDI : MANA PERGINYA KERAJAAN NEGARA UMAT ISLAM?

Media semalam dan hari ini memaparkan bahawa tempat suci Islam iaitu Masjidil Aqsa bakal dirampas oleh Yahudi laknatullah dalam masa terdekat. Sejak sekian lama ianya menjadi rebutan dan Yahudi mendakwa kawasan tanah suci adalah miliknya.

Sudah berpuluh tahun umat Islam seluruh dunia mengadakan bantahan demi bantahan tetapi itu tidak memberikan kesan kepada Yahudi dan kuncu-kuncunya kerana bantahan itu hanyalah umpama jeritan kita terhadap bukit atau gunung yang sedikitpun tidak menjejaskan bukit tersebut.

Malangnya kerajaan negara-negara umat Islam hanya diam membisu tidak berani membantah maupun mengutuk Yahudi dan sekutu utamanya iaitu Amerika dan Britain. Mana perginya kerajaan Saud Arab Saudi; kerajaan negara-negara Arab lain dan kerajaan-kerajaan Malaysia, Indonesia dan lain-lain. Sedih sungguh mengenangkan sikap mereka yang menjadi 'kerbau' dicucuk hidung tidak berani bersuara mengutuk kerakusan Yahudi. 

Hendak diharapkan kepada PBB, OIC, Liga Arab dan lain-lain, jangan harap ............semuanya menjadi budak suruhan Amerika dan Yahudi.

Untuk kesekian kalinya kita menyeru dan mencadangkan kepada semua negara-negara umat Islam supaya bersatu dan mengambil ketetapan yang tegas dan drastik bagi mempertahankan Tanah Suci Umat Islam ini.

Comments

Putra IJ80 said…
Masing masing tunggu dan lihat Immam Mahadi datang.....

Bila?

Wallahu'alam

Kah!kah!kah!