.

.

11 April 2013

PRU 13 : KU NAN TAKUT PADA HUSAM

Tengku Adnan terasa bahangnya. Tak semena-mena Ku Nan kata nak undur tak mau bertanding. Haiit...apa macam Ku Nan. Takkan takut kot. Putrajaya yang kubu kuat Engkau. Takkan kalah sebelum bertanding kot. Lawan dahulu baru tahu. Anda kan pemimpin besar dalam Umno/BN takkan pengecut macam tu. Atau pun engkau dah mula congak-congak cari kerusi selamat lain. Orang lain takkan bagi engkau rampas kerusi mereka.

Alahai Ku Nan ......sedar diri engkau rupanya. Langit dengan bumi engkau dengan Husam. Apa ilmu dan kepakaran yang engkau ada. Macam-macam cerita aku dengar tentang engkau. Tapi aku tak mahu cerita dekat sini sebab tak baik burukkan peribadi seseorang. Lebih baik kita cerita tentang hala tuju dan perancangan engkau dan parti engkau jika menang.

Alahai Ku Nan....saya cadangkan kalau engkau nak bertanding engkau carilah kerusi yang undi posnya tinggi macam di Parlimen Tangga Batu, Lumut dan lain-lain. Dekat situ belum bertanding pun engkau dah dapat fixed deposit undi pos.

Kasihan Ku Nan ..............takut bayang2 sendiri

1 comment:
Write comments
Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter