NAJMUDDIN ELIAS AL HAFIZ MENANGIS TAK DAPAT TANDING PRU 13?

Bekas Yang Berhormat Dun Batu Kurau dari Umno, Najmuddin Elias Al Hafiz abang kepada Kazim Elias menangis teresak-esak ketika mengumumkan bahawa beliau tidak bertanding pada PRU 13 nanti. Sebab mengapa beliau tidak bertanding tidak dinyatakan secara jelas.

Namun bagi orang Umno sudah tentu mereka ingin terus bertanding walaupun tidak layak dan tidak lagi diperlukan oleh rakyat. Apa yang pasti kalau mereka umum tidak bertanding itu maknanya mereka sudah tidak dipilih lagi oleh pucuk pimpinan, jika tidak masakan senang-senang umum tidak mahu bertanding. Lebih baik umum dahulu kata tak mahu bertanding dan beri laluan kepada orang lain daripada dimalukan apabila nama tidak disebut pada majlis pengumuman calon nanti.

Kesian Najmuddin, inilah nasih orang-orang agama dalam Umno. Ketika diperlukan mereka dijulang dan dipuja tetapi selepas habis madu sepah dibuang begitu sahaja. Mungkin adalah sedikit habuan untuk Najmuddin nanti. Beliau masih muda tetapi telah dibuang. Mesti ada sebab besar beliau dimalukan sedemikian rupa.

Agaknya selepas ini apa pula nasih Kazim, abang dah kena 'hukum', mana tempat adik nak bergayut.

Sumber : jalanpulang.


Comments

pakdoe said…
ADIKNYA PUN KUAT DOK BALON PEMBANGKANG MELALUI KULIAH AGAMANYA...PADAN DOH LA KALAU KENA HUKUM SEDEMIKIAN...BIAR DIA RETI BASO SIKIT...
Anonymous said…
Rezeki Allah dah tetapkan pada semua makhluknya. Marilah kita bina keyakinan kita pada Allah.

-Abd Rahim Al-Falah
zax said…
pengikut gerombolan syaitan yang di kenali..padan muka kena jual..
Anonymous said…
http://www.youtube.com/watch?v=zp-15kESxSY
video ni ka..ce tgk.
Anonymous said…
bukankah dia memilih untuk tidak bertanding? http://www.youtube.com/watch?v=zp-15kESxSY
Anonymous said…
korg laa bodo...sadare seagame di hine..."sedare" korg yg kafir,disokong 100%...terbaek laa korg