SAH BOOOOOO BAAAAAAR SEBELUM 30 APRIL, KAK MAH TERLEPAS 'FLOM'

PemBOOOOOOBAAAAARan akan berlaku sebelum atau pada 29 April 2013. Mengapa kami kata demikian. Sebab pada 29 April mahu tidak mahu Ah Jib Gor mesti kena BOOOO BAAAAR Parlimen. Terpaksalah Kak Mah serahkan title 'First Lady of Malaysia' ('FLOM') pada hari tersebut. Kalau tidak ada rezeki maka tak dapatlah Kak Mah hendak menggunakan title tersebut. Kalau BN menang pun belum tentu Kak Mah akan pegang lagi jawatan tersebut.
Mahathir pun sudah mula sigung Ah Jib dengan menyatakan bahawa jika prestasi BN teruk pada PRU 13, Ah Jib mesti melepaskan jawatan Menteri Wanita, Perdana Menteri dan Kak Mah mesti tidak lagi menjadi 'FLOM'. Seperti juga Mahathir dan Pak Lah yang 'direntap' jawatan mereka selepas gagal pada PRU 1999 dan PRU 2008 dahulu.

Najib akan turut sama menjejaji tradisi melepaskan jawatan tersebut biarpun nanti Najib tidak mahu berbuat demikian. Sudah tentu orang dibawahnya yang sudah lama berangan akan melakukan sesuatu dan sudah tentu ia akan dibantu oleh arkitek 'lama' bernama Mahathir Mohamad.

Ah Jib dan Kak Mah kena bersedia ...........samada mereka berdua akan dijatuhkan oleh rakyat pada PRU 13 nanti atau mereka akan dimalukan oleh Arkitek 'Lama' dan kuncu-kuncu yang sedang menanti masa sahaja .....................

Comments