.

.

08 March 2013

LIWAT 2 : AYUH KAKI FITNAH, MOHONLAH KEMAAFAN SEBELUM DIHUKUM ALLAH


Ayah Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim, hari ini mendakwa anaknya itu dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu tidak  bertanggungjawab - mendalangi kes liwat kedua melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. 


Ini bermakna semua itu adalah fitnah dan pembohongan. Persoalannya sekarang berapa ramai orang yang terlibat memfitnah Anwar, memanjangkan berita fitnah, menyiarkannya dalam media cetak/elektronik/internet, fitnah mulut ke mulut dan sebagainya. 

Bagaimana mereka hendak mensucikan diri mereka dari fitnah ini. Apakah mereka sanggup memohon maaf dari Anwar. Ingat dosa fitnah lebih besar dari membunuh. Sanggup anda menerima balasan Allah di Akhirat nanti dengan dosa memfitnah Anwar.

Bagaimana hendak Ketua Pengarang, Editor, Wartawan media yang terlibat dengan dosa fitnah ini. Macamana mereka hendak memohon maaf kepada Anwar dan hendak membersihkan minda manusia yang telah percaya dengan fitnah yang mereka tulis dalam media mereka.

Macamana dengan kaki fitnah dari TV3, RTM1,2,3, Utusan, Berita Hairan dan media lain. Sanggupkah anda menjilat 'shit' yang ada buang di tepi jalan berkaitan dengan Anwar.

2 comments:
Write comments
Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter