KERAJAAN BN MENJADI KERAJAAN TAK ADA MARUAH SELEPAS JUMAAT INI.


Walaupun Kerajaan Persekutuan yang diterajui Barisan Nasional akan meneruskan hayatnya Jumaat ini, genap lima tahun selepas Pilihan raya Umum 2008 diadakan, kesahihannya dari segi politik boleh dipersoal, kata pakar perlembagaan.

“BN berada di dalam kerajaan dari 9 Mac hingga 28 Jun, 2013 adalah mengikut Perlembagaan dan sah di sisi undang-undang, tapi dari segi kesahihan politik dan autoriti moral di dalam persoalan.

"Pengundi boleh secara sah berkata mereka mengundi untuk kerajaan BN pada 8 Mac, 2008 untuk memerintah selama 5 tahun, dan jika kerajaan tersebut memilih untuk mendapatkan mandat baru dalam tempoh tersebut, ia akan menjadi caretaker government (kerajaan sementara),” kata peguam Tommy Thomas dalam satu artikel beliau yang disiarkan Malaysiakini.

Ayuh Najib bubarkan Parlimen hari ini kalau kamu betul-betul seorang yang ada maruah. Jika tidak, kamu dan kerajaan kamu adalah kerajaan yang TIDAK ADA MARUAH DAN TIDAK TAHU MALU. Rakyat hanya memberi mandat kepada kamu sehingga 8 Mac 2013 iaitu genap 5 tahun setelah rakyat memilih kamu menang pada PRU 12 pada 8 Mac 2008.

Sedarlah diri sikit ...................

Comments

Anonymous said…
Menyokong peliwat tegar lagi tak de maruah.. Malulah kamu wahai penjilat tegar PgayR! Moga Allah tunjukkan kebenaran kpd kamu semua.. Amin!

Malaysia dah 56 tahun merdeka dan maju.. rakyat hidup senang lenang. Org2 pembangkang hidup lebih senang drp penyokong kerajaan BN sendiri.. Lihat sekeliling kamu..! Jangan menjahanamkannya dgn agenda songsang pemimpin kamu..

Bertaubatlah sebelum terlambat

Insyallah! Malaysia tak akan diperintah oleh Pakatan Haram sampai bila2 pun!! HA HA!!

Anonymous said…
Hidup BN!!
Anonymous said…
Berdosa penyokong PELIWAT!
Tobat le cepat-cepat!! he he!
Anonymous said…
Malaysia maju di bawah Najib & BN! Bravo!
Anonymous said…
Aku akan undi BN! jom undi MIC & MCA
Anonymous said…
Kuasa PM le nak bubar parlimen bila2 dia suka.. korang nie gila ke!
Anonymous said…
Tanya sama Anu apa sebab goyang..
Nanti jawab Anu Permatang Pauh dah tolak dia..he he he! Org2 Permatang Pauh dah sedar sapa si Anu ni!

Geli nak undi dia dah!
Anonymous said…
Kalau diletak calon manusia PKR dan seekor cipan, aku undi cipan sebab dia tak tau meliwat! HoHoHo!!