SIAPA PETUALANG HALANG CERAMAH PAS DI GUGUSAN JENGKA


Dato Saari Din nombor handphone 0197536806 Pengurus Besar Felda Wilayah Jengka dan Timbalannya Shafie Embong nombor handphone 0199325766 adalah dua makhluk yang bertanggungjawab melaksanakan arahan 3 serangkai Isa samad, Ahmad Maslan dan Faizoll Ahmad untuk menyekat ceramah ceramah PR di seluruh Wilayah Jengka,menghalang Kembara Oren walaupun dibenarkan polis.

Terbaru malam tadi Pengurus Felda Kota Gelangi 2 naik ke atas pentas untuk menghentikan ceramah Dato Tuan Ibrahim Tuan (gambar) ...tindakan yang amat biadap. Berani spesied ini naik ke pentas pada ceramah yang dianjurkan di dalam premis persenderian.

Jom seluruh rakyat bantah kedua dua Pak Turut ini..hantar sms segera bantah tindakan mereka yang tidak hormat kepada demokrasi dan menjatuhkan maruah rakyat.

Sumber : FB Tukul Besi

Comments

X-UMNO said…
Arahan kepada semua pengurus Felda untuk memastikan tiada program ceramah pembangkang di felda2 telah dikeluarkan oleh Najib sendiri. Sekira masih terdapat ceramah diadakan, maka laporan perlu dihantar kepada Najib. Bukan semua pengurus adalah penyokong BN tapi mereka terpaksa demi kerja dan mata pencarian sekeluarga.