RAKYAT DAPAT RM500 SEORANG, PSY GANGNAM DAPAT RM2 JUTA


BN nampaknya tiada masalah untuk membelanjakan wang yang banyak untuk membiaya hiburan di acara politik ketika dasar parti itu mendakwa cuba mengekang masalah kos sara hidup rakyat dengan mengedarkan bantuan kewangan.



Ini dilihat melalui rancangan untuk menganjurkan acara bersama penyanyi pop Psy - yang popular dengan lagu Gangnam - pada 11 Februari semasa majlis rumah terbuka BN Pulau Pinang.Acara di perkarangan kolej Han Jiang yang akan dihadiri 60,000 orang itu dijangka akan turut disertai Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

br1m 2.0 launch by najib razak 2Beberapa orang penganjur konsert memberitahu Malaysiakini bahawa Psy mungkin hanya akan membuat penampilan ringkas selama kira-kira 60 minit.

Penganjur berkenaan menjangkakan bahawa Psy akan mengenakan bayaran sekitar USD300,000 hingga USD400,000 (RM932,100 to RM1,242,800) untuk persembahan ringkas dengan lagu yang dirakam dan juga 
beberapa orang artis iringan.

Ini kerajaan BN mereka akan buat apa sahaja untuk menarik sokongan rakyat hatta dengan membelanjakan jutaan ringgit supaya rakyat hadir program mereka. Pemimpin BN tahu jika tiada persembahan artis popular sudah tentu tidak ramai rakyat hadir program mereka. ....

Sumber : blog btmmari 

Comments