PELIK TAPI BENAR : AHLI PAS BOLEH BERCAKAP DALAM TV?

Pelik tetapi benar bila seorang ahli PAS dan juga bekas pimpinan tertinggi PAS dibenarkan bercakap dalam TV bukannya 5 minit tetapi 1 jam. Agaknya sebab apa TV 3 suku memberi peluang kepada ahli PAS itu bercakap dalam siarannya. Sudah tentu apa yang dipercakapkan itu memberikan keuntungan kepada Tuan TV 3 suku itu.

Pelik tetapi benar, seorang ahli PAS boleh memburuk-burukkan pimpinan PAS dan parti PAS sendiri.

Pelik Tetapi benar, seorang ahli PAS boleh bercakap dalam media tersiar ke seluruh dunia isi kandungan surat yang dihantar kepadanya. Bukankah ianya satu rahsia.

Pelik Tetapi benar, seorang ahli PAS yang mentarbiah orang lain supaya memberi wala' kepada pimpinan, istiqamah dalam perjuangan, tidak menggadaikan maruah agama dan sebagainya tetapi dia sendiri membelakangkan apa yang diucapkan olehnya dahulu.

Pelik Tetapi benar, seorang ahli PAS tidak sayang kepada PAS, tidak sayang kepada perjuangan dan tidak mendokong keputusan PAS dan Majlis Syura PAS yang dia sendiri adalah anggotanya suatu ketika dahulu.

Pelik Tetapi benar, seorang ahli PAS yang sebelumnya komited tetapi tiba-tiba berubah 180 darjah selepas tidak diamanahkan dengan jawatan tertinggi parti.

Pelik Tetapi benar, seorang ahli PAS yang hebat, tinggi ilmunya, dipercayai oleh bekas Presiden PAS Ustaz Fadzil Noor, tiba-tiba terkucil .............dan memuji-muji parti yang terang-terang tidak mahu kepada Islam ..............

Pelik Tetapi Benar, Pelik Tetapi Benar, Pelik Tetapi Benar, Pelik Tetapi Benar, Pelik Tetapi Benar, Pelik Tetapi Benar, Pelik Tetapi Benar, Pelik Tetapi Benar, Pelik Tetapi Benar .............

Comments

Anonymous said…
manusia yg paling bodoh...
Anonymous said…
Pelik tetapi benar jemaah PAS masih dok simpan maknusia berkepala lembu,
Pelik tetapi benar ilmu agama tinggi melangit tapi otak lebih teruk dari beruk diatas pokok.
Pelik tapi benar dulu cakap lain sekarang cakap lain .
Pelik tapi benar pergi bersama Najib konon tidak sokong mana-mana parti tapi dok himpit Najib kot-kot boleh jadi calun.
Anonymous said…
Sila Baca majalah DAKWAH terbitan YADIM feb 2013-tuduhan terhadap TGNA dan TGHH sbg ulama fasiq di Malaysia oleh Junaidi
Anonymous said…
Sesiapa pun akan bertindak seperti nasruddin mat Isa ni kalu perjuangan berlandaskan pangkat n wang bukan kerana Allah. Lihatlah sahabat2 nabi, Mereka sanggup berhabiskan wang ringgit hatta nyawa demi Islam, tengok peristiwa hijrah mereka tinggalkan rumah, gedung perniagaan lalu berhijrah ke madinah. Manusia sekarang berlumba2 mengumpul kekayaan, jika di parti A dah xder jawatan cuba lompat parti B kot2 diberi jawatan n juga wang.