'90,000 DEMO KALIMAH ALLAH DI MELAKA SEMALAM

Hebat betul. Kira-kira '90,000' orang mendakwa ahli dan penyokong PAS mengadakan demonstrasi di perkarangan Masjid Selat semalam. Sambutannya cukup hebat (gambar) sehingga ianya benar-benar mengembirakan Ali Rustam dan kuncu-kuncunya.

Kalau TV3 dan Utusan Meloya yang membuat kiraan sudah tentu jumlah yang hadir pada demonstrasi raksasa itu lebih dari 90,0000 orang.

Ini kerana bagi kedua-dua media pencacai itu seorang mewakili 10,000 orang.

Tetapi jika Himpunan itu dianjurkan oleh PR atau NGO yang tidak sehaluan dengan mereka jumlah yang hadir dikira mengikut nisbah 10,0000 mewakili 1 orang.


Comments

Anonymous said…
rais yatim tolong kira ker???
betul ker 90K..... nampak macam 100K je tu
Yong said…
Salam Mutaligat

Wow! Hebatnya! Apesal sorok muka?
Anonymous said…
Assalam
Mereka yang membuat demo ini adalah terdiri daripada bangang tahap gaban. PMJ yang tandatangan benarkan guna perkataan Allah pada bible, kenapa PAS disalahkan. Kalau DAP itu menjadi jurucakap untuk Kristian tu betullah kerana mereka bukan Islam. Yang tak betul ialah marhaen kata tak boleh, Boss telah materai boleh. Tak dapat marah kat Najib, TGNA dan TGHA pula disalahkan. Salahke Muhammad bin Abdullah itu ada sebelum Muhammad ini dilantik Rasul. Saya rasa pendemo ni tak cukup penyokong tegar Nasrudin dan Hasan Ali,Ibrahim Ali dan Nabi Mahathir
Anonymous said…
Aduiii ramainya sampai mesjid sesak....hi hi hi.....udah-udahlah tu wei.....sendiri yg luluskan sendiri yang demo......sambutan terhangat.....
Anonymous said…
x bayaq duit....coba bayaq sorang seratus ka.....banyak la orang ....heeeeee
Anonymous said…
depa xa bayaq duit...cuba bayaq sorang rm seratus...kompom banyak orang ....heeeeeeeeee