30 MAHASISWA SEDANG DIKEPUNG GANSGTER DI PARLIMEN NAJIB


Sekitar 30 orang mahasiswa kini sedang di kepung oleh gengster di Markaz PAS / Madrasah Darul Husna Pekan Pahang. Sebelum ini mereka diserang semata - mata kerana mereka turun berkempen untuk menolak YAB Datuk Seri Najib di Pekan. Bukankah negara kita mengamalkan demokrasi ?


Sebelum ini ANAK di serang kini Mahasiswa, apa nak jadi dengan politik negara kita ?

Saya nasihatkan rakan - rakan mahasiswa sabar hadapi ujian ini dan jangan gentar untuk terus berjuang menepati idealisme mahasiswa dan lunas demokrasi negara.

Malaysia bukan negara gengster dan mafia. Semoga pihak PDRM dapat bantu memberi hak aman dan selamat kepada mahasiswa G13 di Pekan.

Pro-Mahasiswa Utm, Pro-Mahasiswa Uthm, Pro-Mahasiswa UM, Pro-Mahasiswa Uiam

Sumber : FB Ust Shahril Azman

Comments

Anonymous said…
ini negeri bukan makbapak dia punya??gengster kg dusun tu ada telor kat kg dia aja?????polis raja dimalaysia apa dah jadi?gaji dia dibayar olih najib atau duit dari cukai rakyat semua?buat kerja lah negara ni bukan diurus olih gengster????
Anonymous said…
TERUS BERJUANG KERANA KALIAN DI PIHAK YG BENAR. KALAU MATI SEKALIPUN, MATI KALIAN TIDAKLAH SIA2. MATI SEBAGAI PEJUANG. AYUH, BANGUN MAHASISWA, RAKYAT BERSAMA KALIAN.
Anonymous said…
YANG BERSALAH TETAP NAJIB. PM PALING BODOH DLM DUNIA. SEBAGAI PM SEPATUTNYA MEMASTIKAN NEGARA TERUS AMAN. INI TIDAK, SEPATAH HARAM PUN TAK TEGUR PERBUATAN TIDAK BERTAMADUN PENYOKONGNYA. ROSAK MALAYSIA KALAU TERUS KEKALKAN PM MCM NI. DAH LA BODOH, PENAKUT PULAK TU.