PAH ZOHRA PENGECUT, TAK BERANI HADIR FORUM

Pengerusi Suara Wanita 1Malaysia (SW1M), Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin tidak akan menghadiri forum Kebebasan Akademik dan Hak Asasi yang dianjurkan Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) malam ini.

Perkara ini disahkan oleh Ahli Majlis Tertinggi SW1M, Ema Lee Abu Samah kepada Sinar Harian semalam.

Ema mendakwa, penganjur forum ini memutar belit fakta dengan mendakwa Sharifah Zohra hadir, sedangkan tiada kata putus dibuat.

Selain Sharifah Zohra, forum tersebut menampilkan KS Bawani, Prof Dr Aziz Bari dan penganalisis politik, Dr Maszlee Malik.


Memang kalau dah dasar pengecut itulah jadinya. Dia tahu dia tidak akan dapat melakukan kezaliman kepada audien pada program ini kerana beliau bukan moderator. Pah pun tahu dia akan diasak dengan soalan-soalan yang dia sendiri tidak mampu untuk menjawabnya. Seperti forum di UUM itu, Pah tidak dapat menjawab pertanyaan Bawani, terpaksa menahan Bawani dari terus bercakap sehingga mengalihkan mikrofon dan menuduh Bawani biadap dan sebagainya.

Begitulah anak didk dan pencacai BN serupa dengan bossnya yang sehingga hari ini tidak berani berdebat dengan pimpinan PR. Pah ....Pah  .....sehingga hari ini rakyat benci melihat gelagat samseng dan tidak bertamadun you .....

Comments

Anonymous said…
Pangkal jgn boh nama syed hampa benih ali memalukan
Anonymous said…
KALAU DARI SPESIS PRO BNatang TAK AKAN DTG PUNYA TENGOK LA PRESIDENNYA
- BERDEBAT BUKAN BUDAYA KITA!