NASHARUDDIN DIPECAT : SATU LAGI LAPORAN JAHAT UTUSAN.

Utusan Meloya, media pencacai Umno sekali lagi memanipulasi berita pengguguran bekas Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa yang digugurkan dari menjadi anggota Majlis Syura Ulama' PAS. Dalam laporan berita utama media jahat ini, mereka memuatkan tajuk berbunyi 'Nasharuddin Dipecat'.

Apa yang berlaku ialah Nasharuddin dipecat sebaliknya digugurkan dari menjadi anggota Majlis Syura Ulama' kerana tindakannya yang didapati melanggar peratura-peraturan berjemaah selain dari tindak-tanduknya kebelakangan ini yang merugikan parti.

Namun Ahli Parlimen Bachok itu tidak digugurkan dari terus menjadi ahli parti. Beliau masih menjadi ahli biasa PAS dan akan kekal sebagai ahli jika tidak melanggar disiplin parti. Malah beliau boleh memegang semua jawatan dalam parti jika dilantik oleh kepimpinan PAS dan ahli-ahli PAS semua di peringkat.

Ahli-ahli PAS diminta untuk tidak mempercayai fitnah dan pembohongan yang dilakukan oleh media pencacai Umno yang sentiasa menangguk di air keroh dalam apa juga isu.

Comments

Anonymous said…
Gugur dan dipecat xsama ke.....!!! Kawasan MP pun tipu ke...
Anonymous said…
Gugur dan dipecat adalah xsama. Umpama penjuang dgn pengampu!!!