UMI HAFILDA DAH NAK KAHWIN.....MELEPAS AKU!!!!!

Umi Hafilda sudah mahu kahwin. Melepas aku .............mungkin itu yang didetik di dalam hati seseorang bila membaca berita, Umi Hafilda, pencacai Umno hendak kahwin. Pulak tu kahwin dengan 'bollywood'....ha3. Mungkin itu yang diidamkan oleh Umi. Baginda yang pernah berkawan dengan Umi tak jealous ke?

Umi bukan tidak cantik ....putih melepak lagi .....itu kata seorang sahabat aku bila dia bertembung dengan Umi disebuah restoran di Muar tidak lama dahulu.

"Siap pasang bodyguard lagi, tapi cantik juga ye, putih melepak" kata sahabatku disambut dengan ketawa oleh kawan-kawan yang lain.

Media melaporkan semalam bahawa pencacai Umno, pembohong dan pemfitnah itu akan berkawan dengan seorang  pakar terapi kecantikan, Dr Zaman Khan tidak lama lagi.

Menurut Mingguan Malaysia, Zaman Khan, 33, berasal dari Pakistan dan perkahwinan tersebut bakal dihadiri pembesar-pembesar negara.

Umni adalah adik kepada Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan Pengacara terkenal Azwan Ali. Kedua-dua mereka dikatakan tidak mempunyai hubungan yang baik dengan Umi lantaran Umi yang sering membuat fitnah dan berbohong dalam isu-isu yang berkaitan dengan politik dan keluarga.




Comments