PENCACAI UMNO GANGGU HIMPUNAN OREN PETANG INI?

Konvoi Oren Felda di Pahang dan Negeri Sembilan baru-baru ini diganggu oleh pencacai Umno. Pelbagai perangai ganas dan tidak bertamadun dilakukan oleh mereka termasuk membaling objek keras, memukul kereta dan orang.

Hari ini masyarakat Felda dan rakyat Malaysia bangkit memprotes tindakan kerajaan BN, Felda dan kepimpinannya yang melakukan apa sahaja untuk kepentingan diri mereka.

Apakah himpunan hari ini diganggu dan diprovok oleh pihak-pihak yang sentiasa membuat kacau dan pihak yang diupah untuk mengacau setiap himpunan aman rakyat. Masyarakat Felda bukannya menuntut intan dan permata mereka hanya menuntut hak dan kebajikan mereka. Masyarakat Felda tidak sanggup terus diperbodoh dan dizalimi dengan sewenang-wenangnya.

Kita tunggu dan lihat petang ini samada Isa Samad dan mereka-mereka yang menjadi sekutu beliau berani bertemu dengan masyarakat felda dan rakyat petang ini. Jika Isa Samad seorang berjiwa besar dan ikhlas menjaga kepentingan Felda sudah tentu beliau berani bersemuka dengan mereka.

Tengoklah petang ini  ...........

Comments