DR MAHATHIR CALON PALING LAYAK JADI PM KE 6

Bekas Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad adalah calon paling layak menjadi PM ke 6 menggantikan Najib andai BN memenangi PRU 13 nanti. Ini kerana beliau masih kelihatan bernafsu untuk berkuasa kembali. Setiap hari beliau mengeluarkan kenyataan akhbar menyentuh isu-isu pentadbiran, politik, ekonomi dan apa juga isu yang penting. Malah lebih banyak membuat kenyataan akhbar berbanding menteri-menteri lain.

Semua pihak dikritik dan dihentam oleh beliau seolah-olah beliau seorang sahaja yang betul dan perfect. Perdana Menteri, Najib Razak juga kelihatan tidak berani menjawab atau menafikan apa yang dinyatakan oleh Mahathir. Atas kertas Najib dilihat berkuasa tetapi hakikat sebenar Najib hanyalah orang ketiga berkuasa di Malaysia selepas 2 orang lagi manusia 'hebat' di Malaysia. Siapa dua orang itu? Tuan-puan lebih arif.

Tidak syak lagi sebenarnya ahli dan pimpinan BN kena akur kepada situasi yang ada iaitu mereka harus mengangkat kembali Mahathir ke tampuk kuasa yang begitu diidamkan beliau.

Comments