MAHATHIR BILA NAK BERSARA

Mantan Perdana Menteri, Mahathir Mohamad tiap-tiap hari mengeluarkan kenyataan menghentam PAS dan PR. Ternyata benar Mahathir begitu takut PR akan menang pada PRU 13 nanti. Mahathir memecahkan rekod sebagai Mantan Perdana Menteri yang paling banyak bercakap mengeluarkan kenyataan seolah-olah beliau masih lagi seorang Perdana Menteri.

Semua isu dan perkara disentuh oleh Mahathir. Paling hebat Mahathir menyamakan Umno/BN dengan analogi Syaitan yang dikenali, manakala PR sebagai Malaikat yang tidak dikenali. Sanggup beliau menyamakan Umno/BN dengan syaitan. Adakah beliau melihat Umno/BN memang syaitan.

Nampak beliau begitu terdesak sehingga mengeluarkan kenyataan yang tidak sepatutnya dikeluarkan. Cukuplah Mahathir, masa kamu telah berlalu......... biarlah Najib dan kawan-kawannya sahaja yang berlawan dengan musuh-musuh politiknya.....Mahathir elok sekali duduk rehat pergi masjid bertaubat.

Kalau hendak berpolitik pun mari sama-sama sertai PAS untuk menghapuskan dosa-dosa semasa menjadi pemimpin negara dahulu.

Ayuh jangan segan jangan malu Mahathir ........PAS sentiasa membuka pintu untuk perjuangan Islam ..........

Gambar sekadar hiasan.

Comments