TERKINI : IMAM MASJID PASIR GUDANG DIGANTUNG KERANA BENARKAN TOK GURU BERKHUTBAH

Berita terkini: Imam muda Masjid Jamek Pasir Gudang telah di gantung kerana membenarkan Tuan Guru Nik Abd Aziz sembahyang jumaat dan menjadi imam di Masjid tersebut Jumaat lalu. 


Inilah politik kotor yang menjadi amalan demokrasi di Malaysia.


Perkara ini memang sudah diduga. Di mana sahaja Tuan Guru dibenarkan menjadi Imam dan membaca khutbah maka Imam tersebut akan diambil tindakan.

Comments

rajabogak said…
MACAM PERANGAI HOSNI MUBARAK SEBELUM DIGULINGKAN.
Anonymous said…
Baginilah dunia dah akhir zaman orang yang berilmu hendak menyebarkan ilmu agama ditegah dan disekat konon atas alasan politik ,bagaimana kah hamba-hamba Allah yang jahil nak ketahui ilmu agama ,kena lihatlah dan bukalah sedikit minda kita politik tu hanya diluaran saja yang mustahaknya roh ilmu tu ,kerana maknusia ni dijadikan Allah punya empat jisim yang utama 1. Roh 2.Jasad 3. Hati 4. Akal .dalam empat ini hanya satu yang kita kena jaga iaitu hati kalau dia busuk ,busuklah kesemuanya .oleh itu jagalah hati kita agar jangan jadi busuk .
XUMNO said…
Iblis dan syaitan dikalangan manusia ni memang bekerja keras siang malam untuk merosakkan apa2 bentuk kebajikan dan kebaikan. Kepada imam masjid Pasir Gudang, bersabar dan mohon kepada Allah supaya syaitan2 tersbut tersungkur dalam PRU13 nanti.