DREBAR TEKSI SAYANG MIC TAPI UNDI PR

Kisahnya begini, tadi aku pergi masjid sembahyang Jumaat. Disebabkan hujan aku pergi naik teksi, sempat sembang sedikit dengan  `uncle` drebar teksi....orang India.  Aku tanya, sudah dapat 4 tayar, dia kata tidak lama lagi dapatlah.


Selepas itu  aku tanya `uncle` saya tengok sekarang  orang Cina banyak sudah benci BN..macamana dengan orang India, dia cakap dia masih sayang BN, dan dia penyokong kuat MIC, tetapi dia kata Ambiga punya pasal kena hentam teruk-teruk saya pun `swing` bagi pada Pakatan Rakyat, lagi satu yang `uncle` benci dia kata apa pasal mahu malukan Anwar tidak habis-habis..dulu sudah sumbat sekarang lagi tidak habis-habis..sayang MIC tapi hendak bagi undi pada PR...

Moral nya : baguslah BN buatlah isu pelik-pelik lagi ...lagi tambah pelik lagi cepat menuju ke arah kejatuhan.. 4 tayar ambil tapi undi PR.



Sumber : FB Aidil Ismail SAMM.

Comments