NAJIB TAK PERCAYA LAGI BOMOH SIAM, TOK SAMI DAN PAK KIYAI, TETAP MAHU BUBAR PARLIMEN?

Presiden Umno, Ah Jib Gor begitu bersemangat ketika menyampaikan ucapan pada Himpunan Memperingati Ulang Tahun Umno ke 25 (Umno Baru) malam tadi.

Beliau membayangkan bahawa Parlimen akan dibubarkan dalam jangkamasa terdekat. Mungkin sehari dua lagi. Mungkin beliau teruja dengan kedatangan ahli dan penyokong Umno yang hadir kira-kira 60,000-80,000 di Stadium Bukit Jalil. Mungkin kerana tidak pernah berhadapan dengan 'crowd' seramai itu, Najib dilihat bagaikan bermimpi padahal kedatangan geng baju merah itu kebanyakan ditaja dan diberi upah. Jumlahnya jauh lebih kecil berbanding himpunan Bersih 3.0.

Jika benar Najib mahu membubarkan Parlimen sehari dua ini, maka jelaslah bahawa Najib sudah tidak percaya kepada Bomoh Siam, Tok Sami, Bomoh India dan Pak Kiyai Indonesia yang meramalkan Umno/BN akan berhadapan dengan tugas rumit pada PRU 13 ini. Meminjam posting dari  Blogger MSO.

Kalau sebelum ini ramai pihak yang mendakwa bahawa setiap kali hendak membubarkan pemimpin-pemimpin Umno akan mendapatkan khidmat 'Konsultan-Konsultan' dari Siam, India dan Indonesia ini untuk meramalkan tarikh untuk mereka membubarkan Parlimen.

Comments

tajnur said…
Hantu Altantuya dan Hakim membicarakan kes kapal selam Scorpene lebih ampuh menghantui Najib!