JAGA-JAGA 'GENG TAK SIUMAN' TARIAN PUNGG%$# DATANG RUMAH ANDA

Ada trend baru pula di Malaysia. Di mana ada satu geng tak siuman yang akan memperagakan tarian percuma iaitu tarian 'pungg%$% di rumah sesiapa sahaja  yang tidak sebulu dengan mereka.

Setakat ini rumah Pengerusi Bersama Bersih 3.0 telah didatangi geng tak siuman ini. Mereka yang terdiri dari tua kutuk tak sedar diri memperagakan tarian seksis yang amat menjijikkan. Siapalah yang menaja mereka ini.

Ramai orang mengkritik geng tidak siuman ini termasuk Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin dan tokoh pendidikan Tan Sri Arshad Ayob. Apa lagi sebaik sahaja geng ini mengetahui Khairy mengkritik mereka, ketua Geng Tak Siuman ini, Datuk Celup Mohd Ali Baharum menghentam Khairy dan segera menyatakan bahawa mereka akan memperagakan tarian pungg^%& di hadapan rumah Khairy pula.

Sebelum ini mereka telah menggolekkan pungg%^% mereka di rumah Ambiga dan mengancam untuk mengadakan tarian seksis itu di hadapan rumah Anwar (Ibrahim), Pak Samad Said, Kadir Sheikh Fadzir dan Tamri Ghafar.

Kepada sesiapa yang ingin menonton tarian geng tak siuman ini secara free sila kritik biar puak-puak ini patah pinggang menari di rumah-rumah rakyat Malaysia.

Comments