PARLIMEN : BUBAR BUBAR BUBAR

Semua orang menunggu parlimen Malaysia dibubarkan. Tetapi sehingga kini ianya belum dibubarkan. Bila bubar, tiada siapa tahu kecuali pembubar dan orang yang paling rapat dengan pembubar.

Makin lama makin terasa parlimen akan dibubarkan tetapi tak juga bubar. Bila bubar, bila pembubar berani membubarkan parlimen, maka ia bubar. Sehingga kini pembubar belum bubar lagi sebab dia takut untuk bubar. Orang yang rapat dengan pembubar pun kata jangan bubar nanti takut parti pembubar terbubar.

Bila bubar rakyat ada kuasa untuk undi parti yang mereka suka. Tetapi akhir-akhir ini rakyat terasa ada yang tidak kena dengan parti pembubar yang berkuasa. Ada yang mendakwa pembubar dan kuncu-kuncunya main kotor dengan mengotorkan daftar pemilih untuk memenangkan parti pembubar dan rakan-rakan pembubar.

Permbubar pernah berkata kita akan buat apa sahaja untuk mengekalkan parti pembubar.........Insya Allah rakyat akan ajar pembubar dan rakan-rakan pembubar .....

Kalau pilihanraya telus, bersih dan adil sudah tentu pembubar akan putih mata kali ini......rakyat mesti berusaha memastikan pilihanraya kali ini bersih kalau tidak pembubar akan menang besar.....

Comments