NAJIB AKUI RAKYAT AKAN HUKUM BN PADA PRU 13

Ingatkan Najib benar-benar yakin BN akan menang besar pada PRU 13 nanti. Rupa-rupanya Ah Jib Gor takut dan bimbang rakyat akan menghukum BN dengan menolak BN dari Putra Jaya.

Sebab nada ucapan Najib malam ini membuktikan beliau takut hilang kuasa dan takut dihadapkan ke muka pengadilan.

Anak Tun Razak itu berkata bagi memastikan Malaysia dapat mencapai status negara maju dalam tempoh lapan tahun akan datang, negara memerlukan "pemandu yang cekap supaya dapat menggabung jalinkan segala faktor yang ada bagi memastikan kenderaan tiba ke destinasinya pada masa yang ditentukan dengan selamat."

"Oleh itu, janganlah kita bereksperimen untuk menukar pemandu yang telah terbukti kebolehannya, di tengah-tengah jalan, untuk digantikan dengan pemandu yang diragui dan berbahaya," katanya.  

Perdana menteri mengingat demikian semasa membentangkan Laporan Tahunan Program Transformasi Kerajaan (GTP) & Program Transformasi Ekonomi (ETP) 2011 di Angkasapuri malam ini. Ia turut disiarkan secara langsung di saluran RTM1.


Namun kena sedar dan harus sedar bahawa jika beliau dan BN terus dibenarkan memegang tampuk kuasa lambat laun negara ini akan bangkrap. Sebagaimana telahan yang dibuat oleh Menteri Najib sendiri, Idris Jala bahawa Malaysia akan bangkrap pada 2019. Malah agensi ekonomi kerajaan, MIER meramalkan negara akan bangkrap pada 2015.


Mana tak bangkrapnya tuan-tuan, kerajaan ada begitu boros, rasuah membarah, duit tiris sana tiris sini, hutang kroni dilupuskan (contoh RM589juta Tajuddin Ramli dilupuskan; RM250juta duit NFC hangus begitu sahaja tanpa diganti) ...........rakyat mesti bangkit tolak BN pada PRU 13 nanti ...............

Comments

Anonymous said…
Jangan percayaah cakap penipu ni.