BERSIH : PAS HANTAR 500,00O RIBU AHLINYA?

PAS akan hantar 500,000 ahlinya ke perhimpunan Bersih 3.0 Sabtu ini.? Jumlah bukan perkara mustahil kerana ahli PAS sendiri sudah hampir mencecah 1 juta orang. 2 buah negeri iaitu Selangor dan Terengganu berjanji untuk menghantar 50,000 orang ahli masing-masing. Maknanya dari 2 buah negeri PAS sudah ada 100,000 ahli dan hanya memerlukan 400,000 ahli lagi dari 12 buah negeri lain termasuk Wilayah Persekutuan.

Sebagaimana yang kita tahu PAS Pusat telah mengeluarkan arahan supaya semua ahli PAS hadir pada perhimpunan itu bagi menunjukkan kepada kerajaan dan SPR bahawa rakyat mahukan sebuah pilihanraya yang bersih, telus dan adil.

Jika PAS mampu menyumbangkan 500,000 ahlinya sudah tentu jumlahnya akan lebih besar kerana ahli-ahli PKR, DAP, PSM dan lain-lain NGO serta orang perseorangan sudah tentu akan juga turun ber'santai' duduk dan bantah di Taman Merdeka nanti.

Dengan jumlah seramai itu sudah pasti Perkasam, Patriot dan lain-lain tidak berani datang mengacau program duduk dan bantah Bersih 3.0

Comments

Anonymous said…
banyak duit pas ni..mcm la org pas ni takde kje lain nak dibuat.asyik demonstrasi jek...ape pon x bley
Anonymous said…
nanti aku nak ludah atas muka dia
Anonymous said…
laknatulal kau berdua ni, macam-macan bn lakukan kepada rakyat kamu berdua masih taknampak betul le kamu ni buta hati