AHLI UMNO :LUCUTKAN JAWATAN PETUALANG NEGARA AZIZ DAN WAN AHMAD

Jika benar dakwaan Setiausaha Agung PKR, Dato' Saifuddin Nasution Ismail bahawa Pengerusi SPR, Abdul Aziz Yusof dan Timbalannya, Wan Ahmad Wan Omar adalah ahli United Malay National Organization (Umno), mereka berdua mesti dilucutkan jawtaan serta merta. Bagaimana seorang yang memegang keahlian sebuah parti politik boleh memegang jawatan yang begitu penting yang memerlukan keadilan, ketelusan dan keikhlasan tanpa memihak kepada mana-mana pihak.

Saifuddin dalam kenyataannya semalam mencabar kedua-dua orang kuat SPR itu supaya meletakkan jawatan atau dilucutkan jawatan serta merta kerana mereka berdua didakwa adalah ahli United Malay National Organization (Umno)

Malah Saifuddin juga menyatakan bahawa jika kedua-dua enggan mengaku dan meletakkan jawatan beliau tidak teragak-agak untuk membongkar cawangan mana kedua-dua 'mamat' itu mendaftarkan diri sebagai ahli United Malay National Organization (Umno).

Patutlah tindakan mereka berdua sentiasa mencuriga dan meragukan kita .............. nampak sangat menyebelahi  Umno/BN. Memang sudah diduga Umno/BN tidak akan mencadangkan orang yang bukan menyokong mereka untuk menjadi Pengerusi SPR .....itu standard la!!!!!!!!

Comments