HAL EHWAL ISLAM MELAKA : SIAPA LAGI YANG HENDAK DIHARAPKAN?

Amat malang sekali bagi rakyat negeri Melaka, apabila orang yang diamanahkan menjaga Hal Ehwal Agama Islam sendiri mencemarkan agama Islam apabila ditangkap kerana berfoya-foya dalam Kelab Dangdut. Sungguh memalukan. Kalau orang yang menjaga ehwal Islam pun menjadi pengunjung setia tempat maksiat apakah kita boleh mengharapkan beliau membasmi program maksiat.

Kita hairan bagaimana Ketua Menteri Melaka selaku Pengerusi yang menjaga Hal Ehwal Islam boleh melantik kaki maksiat kaki dangdut menjaga hal ehwal Islam.

Namun begitu kita yakin rakyat negeri Melaka faham benar dengan perangai pemimpin Umno dan parti Umno kerana bagi Umno pergi kelab dangdut buat maksiat tidak salah. Sebab itu sehingga hari ini Ketua Menteri, Ali Rustam masih belum mengambil tindakan terhadap kaki maksiat yang ditangkap tersebut. Beliau masih menjadi Adun, masih menjadi pemimpin Umno malah terus menjadi Timbalan Pengerusi Hal Ehwal Islam ..........rakyat Melaka mesti bangkit menolak kerajaan yang dianggotai oleh kaki maksiat...kerajaan yang diterajui oleh parti yang membenarkan program maksiat dan .....senang cerita TOLAK KERAJAAN MAKSIAT UMNO.

Comments

prof kangkong said…
tu bukan gambau YB la bongok. kalau berani tunjuk le gambau dr depan. dasar pas parti fitnah. laknatullah.
Anonymous said…
Sebab tu lah tonggang langgang orang Islam di Melaka ni....ali lagi suka orang tonggang langgang, boleh dia tunjuk hero