LIW@% SUDAH ZINA PUN SUDAH, TAK LAMA LAGI SKANDAL DENGAN BINATANG PULAK!


Anwar telah difitnah dengan pelbagai fitnah. MeLI@$% Sukma, Azizan, Saiful Bukhari dan lain-lain. Beliau dituduh berzina dengan Amoi dan entah siapa lagi. Namun majoriti rakyat tidak percaya dengan fitnah ini. Sang Penuduh tidak dapat membawa saksi mengikut mengikut Islam. Sepatutnya Sang Penuduh dikenakan hukum Qazaf.


Mahkamah Sivil yang membicarakan Anwar mendapati Anwar tidak bersalah dalam kedua-dua fitnah tersebut. Namun cerita kotor dan fitnah ini terus dimainkan oleh media pencacai Umno/BN. tanpa henti. Fitnah zina dengan amoi dibesar-besarkan pula. Malah lebih jijik video fitnah zina ini ditayangkan di kampung-kampung, Tersipu-sipu Pak Imam, Pak Haji dan Mak Aji serta orang tua dan wanita menontonnya. Namun Umno tidak kisah yang penting Anwar dan PR hendak diburukkan imej mereka. Halal dan Haram belakang kira ...mereka sendiri tak pernah kisah tentang besar dosa memfitnah orang berzina dan LIW@%.

Semakin dekat dengan PRU 13 semakin hebat serangan dan fitnah dilemparkan dari segenap sudut. Atas bawah kiri kanan semua kena. 

Hari ini keluar pula satu cerita bahawa ada satu lagi video yang lebih hebat,  katanya berlaku di Thailand. Siapa lagi kalau bukan Trio Pemfitnah 3 orang itu yang membuat tuduhan. Mereka cabar Anwar supaya saman mereka. 

Agaknya selepas ini kalau fitnah LIW@% dan Zina ini tak dipercayai rakyat.....mereka akan buat tuduhan Anwar dengan BINATANG pula ...............nauzubillah....

Gambar di atas sekadar hiasan

Comments