Pelakon Video, Soi Lek KURANG AJAR, BN mesti pecat beliau!!!!

Sekali lagi Presiden MCA yang juga pelakon video, Chua Soil Lek mengguris hati umat Islam apabila menghina hukum hudud. Chua sekali menghina hukum hudud di dalam sebuah forum "Hudud and its Implications on non-Muslims" yang dianjurkan semalam.

Nampak jelas Chua begitu anti kepada hukum hudud yang jelas termaktub dalam undang-undang Islam. Menghina hudud ertinya menghina Islam. Namun yang peliknya Umno diam seribu bahasa walaupun kononnya Umno adalah satu-satunya  pejuang agama di Malaysia kerana menurut mereka PAS sudah menyimpang jauh dari Islam kerana diperkudakan oleh DAP.

Namun kita telah jelas bahawa setiap kali Chua Soi Lek menghina Islam dengan menghina hudud, Umno berdiam diri. Umno seolah-olah diperlembukan oleh Soi Lek sebagaimana lembu-lembu NFC yang dicucuk hidung yang menanti masa hendak disembelih.

Blog ini mendesak Pengerusi BN yang juga Perdana Menteri, Najib Razak mengambil tindakan tegas terhadap Soi Lek samada menggantung atau memecat beliau dari menjadi pimpinan BN kalaupun MCA tidak berani mengambil tindakan kepada Soi Lek.

Jika Najib takut untuk mengambil tindakan terhadap Soi Lek maka jelaslah bahawa Umno telah diperlembukan oleh MCA.

Blog ini juga menyeru kepada seluruh rakyat Malaysia, tidak kira yang beragama Islam atau bukan Islam supaya menolak MCA pada pilihanraya umum akan datang kerana Presiden MCA dengan jelas menghina agama rasmi negara kita iaitu Islam. TIndakan Soi Lek ini mengundang bahaya kerana ia menyentuh sensitiviti umat Islam di Malaysia dan dunia amnya, 


Rakyat juga mesti bangkit menolak BN pada PRU 13 nanti kerana Soi Lek adalah pemimpin kanan BN yang jelas menghina hudud dan Islam.

Kalaupun Soi Lek benci kepada hudud dan Islam beliau mesti faham dan tahu bahawa Islam adalah agama rasmi negara kita dan semua rakyat mesti menghormati agama yang dianuti oleh orang lain kerana negara kita mengamalkan prinsip kebebasan agama walaupun Islam adalah agama rasmi.

Mungkin Soi Lek takut bahawa jika hudud dilaksanakan ramai pelakon video tidak dapat cari makan. Untuk pengetahuan Soi Lek hukum hudud yang Insya Allah diamalkan di Malaysia hanyalah wajib ke atas umat  Islam pelakon video yang tidak Islam tidak akan diadili di bawah hukum Islam..

Comments