PRU 13 : Masa SEMAKIN HAMPIR unttuk Haji Najib dan Hajjah Rosmah umumkan BUBAR PARLIMEN

Datuk Seri Haji Najib dan Datin Seri Hajjah Rosmah Mansor telah selesai mengerjakan haji dengan aman dan tenteram tanpa kesesakan dan kepayahan seperti orang lain. Semoga Allah memberikan haji mabrur dan membuka pintu hatinya untuk menerima Islam sebagai asas perjuangan dan menegakkan undang-undang Islam di muka bumi Malaysia ini.

Sekarang merupakan masa yang mendebarkan dan ditunggu-tunggu oleh sekelian hamba rakyat kerana mungkin Tuan Haji Najib dan Hajjah Rosmah untuk mendapat ilham untuk membubarkan parlimen bagi memberi laluan kepada Pilihanraya Umum ke 13.

Mungkin juga Haji Najib dan Hajjah Rosmah akan singgah di India bagi mendapatkan tambahan ilham bagi menguatkan keyakinan beliau untuk membubarkan parlimen. Ramai berpendapat Haji Najib akan membuat pengumuman penting pada 11 November 2011 (11.11.11) iaitu pada tarikh nombor kegemaran Haji Najib iaitu sebelas (Eleven).

Jadi semua hamba rakyat kena bersedia untuk membuat perubahan walaupun Haji Najib dan Hajjah Rosmah Mansor telah melakukan pelbagai usaha samada yang halal atau tidak halal bagi memastikan kuasa Haji Najib dan Hajjah Rosmah tidak terlepas ke pihak lain. Namun Haji Najib dan Hajjah Rosmah kena ingat kuasa Allah mengatasi segala-galanya.

Firman Allah " Mereka merancang, Allah juga merancang, Perancangan Allah adalah lebih baik". Kerajaan Namrud, Firaun dan lain-lain yang jauh lebih gagah ditumbangkan oleh Allah dengan sehina-hinanya begitu juga dengan kerajaan diktator dunia moden semuanya tidak kekal.

Comments