NalaKURAPpan dapat UPAH?

Bekas teman baik Anwar Ibrahim NalaKURAPpan akan dilantik sebagai Ahli Dewan Negara (Senator) dalam masa terdekat. Tahniah dan syabas diucapkan kepada NalaKURAPpan. Mungkin Nala banyak berjasa kepada negara dan bangsa sebab itu beliau dilantik menjadi Senator. Beliau dijangka mengangkat sumpah hari ini.

Persoalannya apa jasa Nala? Mungkin antara jasa paling besar beliau ialah menghentam Anwar habis-habisan dengan memburuk-burukkan Anwar. Mungkin itu jasa terbesar beliau. Oleh kerana jasa 'besar' itu beliau layak mendapat habuan dan upah.

Kita tidak ada pula mendengar kerja buat beliau dalam pembangunan negara dan isu-isu semasa seperti masalah setinggan, peluang perniagaan, pembelajaran, novel Interlok, perjuangan penduduk Ladang Bukit Jalil untuk mendapatkan tanah seluas 4 ekar, kempen sejarah sebenar dan banyak lagi isu-isu semasa masyarakat India yang harus ditangani.

Jadi apakah justifikasi yang membolehkan beliau layak dilantik sebagai Senator ....Jawapannya hanya ada pada NalaKURAPpan dan sesiapa yang menjadi 'dealer'????

Comments