Kerajaan BN semakin MESRA YAHUDI, dulu APCO kini PETINJU


Setelah Kerajaan Malaysia membayar sebanyak RM77 juta setahun kepada syarikat perunding Israel, Apco Wordwide, bagi menaikkan imej dengan mengilhamkan slogan 1 Malaysia yang meniru konsep One Israel, KINI KERAJAAN SEMAKIN MESRA YAHUDI apabila memberikan kebenaran kepada petinju Yahudi memasuki Malaysia.
Ilya Grad dilapor memasuki Malaysia pada satu tarikh sebelum ini untuk menyertai kejohanan ‘The Challenger Muay Thai’ yang dirakam di kampus Universiti Putra Malaysia (UPM), Serdang untuk stesen TV AXN.
Dalam satu tulisan di blog tinju Muay Thai Authority pada 15 Oktober, Grad turut menyatakan dia tidak sabar untuk mengibarkan bendera Israel ketika berada di Malaysia.
Beliau yang memasuki Malaysia melalui Thailand ditahan selama 25 jam di satu pintu masuk negara sebelum berjaya mendapatkan bantuan Persekutuan Muay Thai Malaysia, “dengan sokongan menteri sukan Malaysia.”
Ternyata Menteri Belia dan Sukan telah bertindak dahsyat tanpa memikirkan kezaliman regim jahanam Yahudi membunuh umat Islam Palestin.
Tergamak menteri yang bernama Shabery ini membenarkan seorang Yahudi laknatullah masuk ke negara kita dengan mudah. Apakah Shabery tidak sedar dan tidak faham sensitiviti umat Islam seluruh dunia. Shabery mesti memohon maaf kepada umat Islam Palestin dan Umat Islam seluruh dunia.
Di saat umat Islam disembelih, dibunuh dan dihalau dari tanahair mereka Palestin, Shabery dengan mabuk kuasa menggunakan pangkat dan kedudukannya membenarkan bangsa paling bangsat ini masuk ke Malaysia.

Lebih malang lagi kita boleh lihat bagaimana biadapnya si bangsat menyatakan bahawa beliau tidak sabar untuk mengibarkan bendera regim zionis itu di dalam negara Malaysia. Memang Shabery ini jenis tidak berhati perut ................

Comments