9 Julai Hari Pembunuhan dan Pengebumian Demokrasi

Saya yakin rakyat Malaysia bersetuju bahawa tanggal 9 Julai boleh disifatkan sebagai hari pembunuhan dan pengebumian demokrasi sebagaimana yang dinyatakan oleh Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar.

Memang sah pada hari tersebut demokrasi telah dibunuh dan setelah ianya mati ianya dikebumikan pula pada hari yang sama semalam.

Demokrasi di Malaysia sudah berkubur. Rakyat dilayan bagaikan binatang oleh kerajaan. Tidak ada tolak ansur langsung, apabila rakyat yang berhimpun secara aman dihadiahkan dengan gas pemedih mata dan air kimia yang sudah pasti ianya dibeli dengan duit rakyat.





Comments

Anonymous said…
setuju..... 9 Jul 2011 hari pembunuhan demokrasi...

mulai 10 Jul 2011 sehingalah kiamat menjelma Di negara Malaysia sudah tiada lagi demokrasi. Jika ada pemimpin dari kalangan UMNO/BN menyebut soal demokrasi itu hanyalah muslihat semata-mata. Ingatlah saudaraku sekalian pembunuh demokrasi di negara kita adalah UMNO/BN yg diketuai oleh NAJIB RAZAK.....

Bapa (Tun Razak-yang di sayangi sekalian rakyat) membina dan memelihara demokrasi, tetepi kini anaknya (Najib Razak-yang di cemuh dan dibenci rakyat) pemusnah dan pembunuh demokrasi di negara Malaysia.