Si PenGOTOR hidup dengan keKOTORan sebab itu mereka takut BERSIH

Umno/BN sememangnya kotor, jijik dan mengotorkan. Apa sahaja kejahatan yang kita sebut ada pada Umno/BN. Kaki rasuah, kaki betina, kaki 'Port Dickson' (ha3 orang kampung semua tahu), kaki bawa lari anak dara orang, kaki perompak duit rakyat, kaki penipu, kaki penyalahgunaan kuasa, kaki judi, kaki zalim, kaki bunuh orang dan seribu satu macam kaki-kaki semua ada.

Oleh kerana itulah orang PenGOTOR dia takut kepada BERSIH. Barang BERSIH kaki penGOTOR tak suka. Dia suka yang KOTOR-KOTOR sahaja.Kalau kita hendak BERSIHkan barang KOTOR pun dia tidak suka. Memang dasar penGOTOR hidupnya bergeluman dengan benda KOTOR, jijik, busuk dan membusukkan.

Janganlah hairan kalau barang BERSIH hanya disukai oleh orang BERSIH, bertaqwa dan baik-baik. Orang jahat, sundal, jalang dan sebagainya mana suka benda BERSIH.

Kalau orang BERSIH hendak berhimpun sudah tentu orang KOTOR tidak suka dan akan buat kacau. Orang KOTOR akan menggunakan sesiapa juga rakan dan kawannya yang penGOTOR untuk halang. Tetapi orang BERSIH jiwa mereka murni, telus dan ikhlas mereka akan tetap komited untuk memBERSIHkan barang KOTOR supaya orang ramai tidak terpalit dengan benda-benda KOTOR.

Comments