BERSIH 2.0 vs PENGOTOR

Orang yang PENGOTOR, jahat dan suka menipu memang tidak suka kepada keBERSIHan. Sebab itulah bila ada pihak-pihak yang ingin mengadakan Himpunan BERSIH 2.0 yang menuntut suatu sistem pilihanraya yang telus dan sistematik mereka yang pengotor ini menentangnya habis-habisan.

Orang yang PENGOTOR memang tidak suka sesuatu yang telus, bersih, baik, adil, amanah, hak, benar dan tiada penyelewengan. Mereka suka kepada penipuan, penyelewengan, kotor, jijik, fitnah, tidak, zalim dan lain-lian. Segala sifat-sifat mazmumah memang tidak sukai oleh si PENGOTOR.

Maka saya tidak hairan jika himpunan BERSIH 2.0 yang dianjurkan oleh mereka yang mahukan sistem yang telus, baik, adil, amanah dan sistematik akan dihalang oleh si PENGOTOR. Antara pertubuhan yang tergolong dalam PENGOTOR ialan Umno, Perkasa(m), Kimma dan rakan-rakan yang sewaktu dengannya.

PENGOTOR yang sifatnya memang jijik sudah tentu suka untuk membuat kacau, haru biru, hara huru bila BERSIH ingin mengadakan himpunan aman kerana memang sifat PENGOTOR suka kepada benda-benda yang tidak baik. Sama seperti lalat yang suka kepada SHIT.

Comments