Abang Mat mula difitnah

Abang Mat mula difitnah selepas dipilih menjadi Timbalan Presiden. Fitnah terbaru dibuat oleh Blogger pencacai Umno Parpukari yang menuduh Abang Mat hendak mengorat Cikgu Mala. Memang Umno dan pencacainya ini tudak kerja lain untuk mengekalkan kuasa mereka. Hanya fitnah dan tohmah sahaja senjata mereka.

Dalam postingnya semalam Blogger pencacai itu menulis................


Hairan juga dengan mentaliti ahli PAS yang tahu dengan cerita skandal Mat Sabu sebelum ini masih mampu lagi menjinakkan kebanyakan pemimpin aliran agama.

Tambahan pula, kedengaran cerita terbaru yang mengaitkan Mat Sabu sedang 'merisik' Cikgu Mala selepas wanita tersebut berjaya di'groming' solid ketika PRK Tenang dulu. Ada yang bercerita Cikgu Mala sedang 'perang dingin' dengan Maarof MC yang jobless sekarang?Ini masalah laki bini selalunya pandai ditackle orang luar khususnya orang yang berjawatan besar macam Mat Sabu. Wanita mana yang tak terkesima dengan karisma Mat Sabu apatah lagi dalam memesrakan sesebuah perhubungan. Mat Sabu memang champion.Jangan pula lepas ini Mat Sabu kerap ke Johor berceramah sambil mencuri pandang rumah tangga orang lain. Bukankah saling ingat mengingati perkara baik daripada ingat mengingati dengan melakukan tindakan bodoh seperti merusuh.

Moga Allah memberikan hidayah kepada blogger pencacai ini .................Amin

Comments

Anonymous said…
tahap ini aje le mentaliti pencacai umno