(Tempatan) PAS Cawangan Bukit Pulau bina 'signboard' baru

PAS Cawangan Bukit Pulau membina 'Signboard' baru dari simen bagi menggantikan yang lama. Pembinaannya memberikan semangat baru kepada ahli-ahli PAS Cawangan bagi menggerakkan gerakan dakwah dan siasah di sekitar Peti Undi Bukit Pulau. Ia didirikan di kawasan yang strategik iaitu berdekatan dengan restoran terkenal di Kg Bukit Pulau iaitu Restoran Allahyarham Jidin bekas Ketua Cawangan PAS Bukit Pulau yang disegani kawan dan lawan.

Seorang AJK PAS Cawangan Bukit Pulau yang tidak mahu namanya disiarkan berkata, pembinaan 'signboard' itu membuktikan bahawa perjuangan PAS di cawangan itu tidak pernah padam dan sentiasa segar dari dahulu, kini dan Insya Allah selamanya.

Comments

sembangpolitik said…
Buatlah apapun asal jangan salah guna wang rakyat sapertimana kerajaan kedah. Lihatlah kenyataan exco kedah dalam kes peruntukan kerajaan Pusat melalui JKR. Alasan yang diberikan adalah "“Apabila akaun kerjaan negeri menerima peruntukan daripada kerajaan Pusat, wang tersebut sudah bercampur dengan wang sedia ada disebabkan Kedah tidak mempunyai akaun lain untuk membolehkan peruntukan tersebut diasingkan,” ujarnya.

Phahrolrazi berkata, memandangkan kerajaan negeri membelanjakan bemacam-macam perkara sepanjang tahun maka amat sukar untuk memastikan bahawa peruntukan tersebut digunakan untuk menyelenggara jalan negeri"

Memang sepatutnya exco saperti ini dibuang kerja kerana tidak amanah.