(Nasional) Utusan bebal mengira

Sejak dari dahulu kini dan mungkin selamanya Utusan Meloya bebal matematik. Setiap kali media pemfitnah itu membuat liputan program PR jumlah kehadiran akan menjadi 10 % sahaja dari jumlah kehadiran sebenar. Utusan langsung tidak menghiraukan etika kewartawanan, halal dan haram. Apa yang diketahui ialah menipu membohong dan membuat fitnah.

Hari ini sekali lagi Utusan Meloya berbohong. Siapa yang hendak menanggung dosa pembohongan ini. Utusan melaporkan bahawa hanya kira-kira 100 orang sahaja penyokong Anwar yang berhimpun di perkarangan mahkamah di Jalan Duta semalam. Sedangkan Sinar Harian melaporkan yang hadir ialah 500 orang. Kalau ditambah dengan anggota polis mungkin mencecahkan lebih 600 orang. Siapa pembohong?? Sinar Harian atau Utusan Meloya??

Sudah terang lagi bersuluh, Utusan Meloya berbohong 'atas darat'.

Sementara itu dalam laporan Utusan Meloya hari ini, akhbar lucah itu mencerca penyokong Anwar dengan menyatakan bahawa kumpulan itu mengeluarkan beberapa perkataan tidak seperti 'TV3 lucah', 'bodoh' dan lain-lain. Utusan tidak sedar bahawa merekalah yang sebenarnya media lucah, porno, kaki fitnah, adu domba dan sebagainya.

Comments

Anonymous said…
utusan pandy kutty