(Antarabangsa) Sudah 63 tahun Yahudi rampas tanah Palestin

Semalam 15 Mei 2011, ulang tahun ke 63 negara haram Israel tertegak di atas tanah yg dirampas daripada rakyat Palestin. Negara haram Yahudi yang tertegak dek kerana bantuan kuasa besar dunia seperti Amerika dan Britain terus bermaharajalela menyiksa dan menzalimi umat Islam. Sudah ratusan ribu umat Islam Palestin dibunuh oleh manusia berhati lebih teruk dari binatang. Antaranya di Sabra dan Shatila.

Bukan sahaja di Palestin mereka bermaharajalela tetapi di seluruh dunia. Jarum dan senjata mereka dalam apa juga bentuk masuk menusuk pemikiran umat Islam dan penduduk dunia lain. Di negara kita tidak terlepas di mana APCO menjadi penasihat kepada pihak tertentu dalam menentukan arah tuju negara. Sampai hati mereka mengambil APCO sebagai jurupandu mereka sedangkan mereka tahu bahawa manusia berhati iblis tersebut jahat, jahanam dan zalim kepada umat Islam.

Umat Islam seluruh dunia mesti bersatu untuk menghalau manusia iblis ini dari tanah umat Islam Palestin. Kejatuhan kerajaan Mesir dan penyatuan Hamas-Fatah di Palestin didoakan menjadi pemangkin kepada gerakan membebaskan Palestin dari belenggu manusia iblis tersebut.

Semoga hak rakyat Palestin akan dikembalikan semula, sama-samalah kita berdoa ianya dimakbulkan oleh Allah.

Comments