TERKINI SARAWAK : NAJIB DAN TAIB PUCAT LESI

Memang wajar jika Najib dan Taib pucat lesi melihat kepada situasi sekarang ini di mana rakyat secara terang-terang menolak BN pada program-program yang dijalankan. Tiada lagi ketakutan terhadap ugutan dan gertakan samseng jalanan BN.


Rakyat bebas memilih bakal Ketua Menteri yang mereka sukai asalkan bukan Taib (menurut sumber dalaman BN sendiri. Seperti PRU 2008 rakyat bangkit menolak BN khususnya di Semenanjung kerana sindrom ABU (Asal Bukan Umno/BN).


Kini sindrom yang sama melanda Sarawak dan inilah yang membuatkan Najib dan Taib bersengkang mata mendengar laporan SB-SB dan informer-informer mereka hampir setiap malam agaknya.


Dari sehari ke sehari kebangkitan rakyat semakin bertambah dan jumlah yang hadir pada ceramah PR semakin meningkat. Apa yang boleh dilakukan oleh BN ialah memburuk-burukkan PR di dalam media dan meneruskan kerja-kerja menyogok dan mengugut pengundi. Selain itu tipu muslihat mereka semasa proses pengundian dan perjumlahan juga akan digunakan semaksima mungkin bagi merealisasikan nafsu buas gila kuasa mereka.


Najib tidak duduk diam sejak awal pagi lagi sudah bergerak ke 'site' menemui pengundi dan bermanis muka untuk menarik sokongan dan simpati rakyat. Najib dan BN sebenarnya sudah terlewat kerana rakyat sudah muak dan meluat dengan lakonan pemimpin BN ala cerita hindustan.


Comments

mat toron said…
tengok yadooooon ki bharat lagi syok!!!!!!!!....

kah kah kah....
Anonymous said…
harap berkubur terus Bend di sarawak ...amin ya Allah