SIAPA NAJIB NAK NASIHATKAN PAS

Siapa Najib untuk menasihatkan PAS supaya meninggalkan PR kerana katanya DAP tidak pernah memperjuangkan Islam.

Kita hendak bertanya kepada Najib beberapa soalan :-

1) Pernahkan MCA dan MIC memperjuangkan Islam

2) Bila masa pula Umno berjuang untuk mendaulatkan Islam. Apa yang Umno buat ialah buat Bank Islam, Masjid, anjur muzakarah dan beberapa perkara lain. Tetapi pada masa Umno menghalang PAS untuk melaksanakan hudud, menghalang program-program agama di masjid, menghalalkan arak dan judi, menganjurkan program mungkar dan sebagainya.

3) Berapa buah masjid dan surau telah diruntuhkan oleh DAP sedangkan dalam sejarah kita semua tahu Umno pernah meruntuhkan masjid dan surau.

4) Berapa orang Islam yang telah dibunuh oleh DAP sedangkan siapa yang membunuh As Syahid Ibrahim Libya dan sahabatnya.

5) Berapa luas tanah orang Melayu dan dirampas oleh DAP sedangkan jutaan hektar tanah orang Melayu di rampas Umno dan ada yang diserahkan kepada Singapura contohnya WPI.

dan banyak lagi ........

Comments

Anonymous said…
Sudahlah Najib.Ingat orang PAS ni tolol macam orang UMNO ke?Kami akan tetap bersama-sama pemimpin kami dan bersama dengan Pakatan Rakyat.UMNO akan karam dengan kesombongan, keangkuhan dan keegoannya.Melalaklah kamu keseluruh pelusuk tanah air...kami sudah muak dengan perangai pemimpin2 UMNO....dari dulu , kini dan selamanya......
awang liku said…
kahkahkah....najib nak pinang pas kat negeri kerajjaang perpaduang ....ada maksud tu....woi sopie wahab...kau tak pikir ke tu....hari dia nak pinang dap....petang btadi dia nak pinang pas pulak...kan ke umno tu dah banyak bini...nak tambah bini lagi ke....bini yg ada dah putus haid keeeee.....wakakakah....haji hadi tentu suka bila najib datang bawak tepak sirih ke trengganu.....perpaduang oh perpaduang....nanti kalu jadi kerajaang perpaduang...agak2 kau sopie wahab nak keje jadi setpol tok ali ketam keeeee...klu mcm tu tak jadi le roboh pasti bkt katil tu nanti....ye tak sopie....jgn marah ye sopie....nanti tok ali renovate le markas pas dan pasti bkt katil tu....cikgu usop wahab entah jadi ke ...entah tidak lawan tok ali di dun bkt baru tu nanti....klu klu jadi le kerajaang perpaduang tu ye....ewahhhh....nanti boleh org pas ajau tok ali ikat serban....kehkehkeh....aku cadangkan tok ali tu nanti pakai serban merah...mcm yasser arapat....ok le sopie aku belah dulu le ye....nanti klu muktamar pas ...kirim salam kat geng geng kerajaang perpaduan dan presiden pas UG tu...ckp dgn dia kata kawan2 pada geng pas reform kirim salam banyak22222
udang galah said…
Bior ler siNajib ngan nasihatnyer tu... lama-lama diam ler dia tu...
Anonymous said…
Benar...Benar.....Benar, tiada yang tak benar melainkan benar belaka apa yang anda perkatakan itu....!