VIDEO LUCAH JADI 'BACKFIRE' PADA BN?

Sudah melampau, keterlaluan dan hilang kewarasan, itu antara komen yang kita dengar berkenaan fitnah terbaru terhadap Anwar.

Orang yang waras, ada iman dan normal sudah pasti tidak akan mempercayai fitnah terbaru ini kerana terlalu banyak perkara yang membuktikan video itu palsu dan fitnah dahsyat.

Antaranya anwar sendiri berada dirumahnya pada waktu gambar itu dirakamkan (seperti tercatat pada video tersebut), wajah pelakon video itu tidak berapa jelas, perutnya buncit, aksinya hebat tidak seperti orang yang sakit belakang, staminanya luarbiasa dan lain-lain.

Ternyata pengarah, pelakon serta produsernya tidak berhati-hati sewaktu pengambaran video fitnah ini sehingga ianya dipersoalkan banyak pihak.

Mengapa manusia tergamak melakukan fitnah yang dahsyat sebegini. Fitnah ini mungkin kecil bagi mereka, sedangkan ada orang sanggup membunuh dengan lebiih dahsyat .....pakai bom!
Insya Allah, fitnah dahsyat ini akan jadi 'backfire' pada musuh yang menjadi juara fitnah ini. Kita memohon Allah membukakan hati rakyat Malaysia supaya menyokong Anwar dan PR lantaran fitnah yang tidak masuk akal dan dahsyat ini.

Comments

muraisenja said…
Tak tahulah apa nak cakap... kita belum tengok video berkenaan... maka belum boleh menilai siapa salah dan siapa penipu tapi yang pasti penipu akan kecundang jua akhirnya
Unknown said…
Itulah yang saya jangkakan
murai cina said…
muraisenja, 'tak tahulah apa nak cakap..' maknanye cakaplah. org yg beriman, ada aqal, tak perlu tengok video utk buat kesimpulan...situasi di sekeliling sudah dpt dijadikan bukti fitnah.